štvrtok 28. júla 2011

5 things, I can´t live without right now ...

Momentálne sa mi nechce vymýšľať nejaký extra duchaplný článok, preto som sa rozhodla, že sa s vami podelím o 5 vecí, bez ktorých si neviem tieto dni predstaviť ;)

I´m not in very creative mood right now, so I´m just gonna share 5 things I can´t live without these days ;)

1. The Pretty Reckless
Skupina starších chlapíkov, ktorým kraľuje len 18 ročná blondínka s hlasom, za ktorý by som zabíjala. Mala som od nich trochu prestávku, ale posledné dni som na nich opäť závislá :):):)
Pripájam aj menšiu ochutnávku ;)

Old guys music band with 18 years old blondie singer having a voice I would kill for. Had taken some rest from them, but now I must say: I´m again addicted! :):):)
I enclose the small tasting ;)


2. Káva
Myslím, že toto z mojej strany nepotrebuje komentár, každý, kto ma aspoň trošku pozná vie, že som závislák ;) There´s nothing better, like the nice cup of coffee! :)

I think it doesn´t need any comment, everybody, who knows me just a little knows, I´m an addict ;) There´s nothing better, like the nice cup of coffee! :)

3. Vaše blogy!
Neskutočne veľa mi dávajú vaše blogy. Možno ani netušíte, koľko inšpirácie dokážem nájsť v každej vašej fotke, myšlienke, kresbe či príbehu :) Ďakujem vám, moje SBčka.

Your blogs give me so much. You may not even have an idea, how much inspiration I´m finding in every photo, thought, drawing or story :) Thank you, my affiliates.

4. Kniha
Tak ja musím proste vždy mať niečo rozčítané. Momentálne je to Umberto Eco - Meno ruže. Číta sa mi to neskutočne ťažko, polovica textu je v nejakom cudzom jazyku, neviem či latinčina alebo niečo podobné, ale chcela som si prečítať niečo "svetové". :)

I just have to read some book. Right now is it Umberto Eco - The Name Of The Rose. Reading it is very hard, half of the text is in some foreign language, I can´t say if it´s Latin or something similar to it, but I wanted to read something "internationaly known". :)

5. Filmy
A nie hocijaké, ja viem, že to znie trhnuto, ale po tom kvante kvalitných psychologických filmoch, ktoré zbožňujem, som sa namotala na primitívne dievčenské romantické komédie, kde všetko dobre dopadne. Asi to bude ten dôvod, mne samej chýbajú happy-endy. Takže či už ide o Snehulienku, ktorá má v paži, Protivné baby, Sexbombu od vedľa alebo povbudenie, aby sme to Nikdy nevzdali, sem s tým! :D

And not just any, I know it may sound weird, but besides lovin psychological movies I´m watching tons of stupid chick flicks with happy ends. I miss them, it may be the reason. So, wheter it is Sydney White, Mean Girls, The Girl Next Door or Raise Your Voice, bring it on! :D

 Bez čoho si neviete predstaviť tieto dni vy? Máte pre mna nejaké rady ohľadne filmov? :)

Write me your things you can´t live without. Or maybe some chick flick idea? :)

11 komentárov:

  1. Snehulienka to má v paž ! ! Jóó :D Ale nejako som si nevšimla kreslenie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teraz som nekreslila ... posledne dni nejako nemam chut :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The Pretty Reckless ich mam rada ♥
    ale teraz som aj tak zavisla na horkýže slíže :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. filmy jsou taky moje závislost.. :D
    http://lucistyles.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja som mala kedysi rada Pretty Reckless :D Ale poznam iba 1 pesničku :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak spoločné máme asi dve veci: Filmy a knihy ;P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hej Taylor má skvelá hlas a páči sa mi jej štýl :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Myslím si že toho máme veľa spoločného :)) tiež zbožnujem filmy a knihy, milujem the pretty Reckless rada sledujem blogy ale miesto kávy si radšej dám horúcu čokoládu :)

    OdpovedaťOdstrániť