piatok 19. augusta 2011

Že ako som vyzerala ako baby? Asi takto nejako :D Malé, kučeravé, krivé, ale 100% ja ;) Dnes som rozmýšľala, že či je pravda, že zo škaredých detí vyrastú pekní ľudia ... pochybujem :D

What did I look like when I was a baby? Something like this :D Little, curly, lame, but 100% me ;) Today I was thinking if it is true, what the say, that ugly kid grows into beautiful person ... I doubt it :D
Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

4 komentáre:

  1. Nechápem ťa :) veď ty si pekná bola aj pekná si. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá fotka na hojdačke je strašne zlatáá ;) Bola si pekné dieťa, tak neklam! :D A teraz si ešte krajšia ;)

    katy-x.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si kráááásna :)) či už malá alebo veľká :))

    OdpovedaťOdstrániť