utorok 20. septembra 2011

You don't really need someone to complete you. You only need someone to accept you completely.

Posledné dni mám nejakú čudnú náladu. Skôr by som povedala, že žiadnu. Cítim sa síce dobre, som vyrovnaná, ale inak nič. Taký zvláštny pocit prázdna. Myslím, že to bude tým, že som sa vrátila z Česka a nie som zvyknutá žiť tento nudný život. Včera som bola na menšie nákupy a po mesiaci(!) som si znova vyžehlila vlasy. Skvelý pocit. Prikladám fotku, neskôr možno pofotím aj niečo z toho, čo som si kúpila a myslím aj na tých pár vecí z Prahy ;)

Last few days I´ve got that weird mood. Actually, I would say I don´t have any. I feel good, balanced, but nothing more. Weird feeling. I think it´s caused by my return from Czech Republic and I´m not used to live this boring life. Yesterday I was shopping a little and I´ve straightened my hair again, after whole month(!). Great feeling. I enclose my photo, later will maybe take some photos of what I bought and still not forgetting about the stuff from Prague ;)


Moja nová profilovka (ktorú na FB už približne 25 hodín nevidím, ďakujem ti FB!)
Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára