nedeľa 26. februára 2012

I need a feedback!

Objavil sa mi tu komentár, síce anonymný, ale neznamená to, že menej podstatný. Vraj priveľa recenzií. To je pravda, bola som chorá a nič iné sa mi ani nedalo písať :D Ale keď už sme pri tom, chcela som sa spýtať, čo by ste tu chceli nájsť. Chcela by som vám sem dať nejak zaujímavejšie články, blog píšem pre vás a chcem aby ste sa sem radi vracali :) Upozorňujem, že video síce môžem nejaké spraviť ale len na webkameru, ktorá zrovna nepatrí medzi najlepšie a outfit posty ... no, povedzme že zatiaľ vychádzam z domu 2x do týždňa, takže nie je veľmi čo fotiť :D

Tak čo by ste tu uvítali? A bavia vás tie recenzie, alebo im dáme stop?
jedna staršia ;)

Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

17 komentárov:

  1. Recenzie su fajn, ale privitala by som tu nejaké vidaá alebo aj outfit posty ako si spominala,alebo nejak DIY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuuu no DIY ... ja som nemehlo, jedine ze by som vam tu navody na hackovanie a strikovanie dala :D:D:D

      Odstrániť
    2. mna by zaujimalo aj to :D strikovať viem, ale hačkovanie je podla mna pekne ťažke :D to vobec neviem čo mam robiť :D

      Odstrániť
  2. Mňa tie recenzie bavia :)
    ale mohla by si pridať aj nejaký outfit alebo inspirations :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no posnazim sa, tie inspiration nie su problem, mam ich rada, len som nevedela ci to nenudi :D aj outfit posty skusim teda, ked niekam pojdem ;)

      Odstrániť
  3. mne stačia úplne aj tie recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Píš o tom, čo baví teba... :) Ak píšeš o veciach len preto, aby sa to páčilo iným, tak to potom z toho príspevku "cítiť" ....
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je samozrejme ze nebudem nieco nasilu pridavat, len je lepsie mat tu nejake navrhy a vybrat z toho nieco co sa aj mne paci :)

      Odstrániť
  5. mna nahodou bavia, aspon viem co kupit:))
    nedaj sa odradit x
    a ta pesnicka je les marionettes :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. recenzie ponechavam, bavi ma pisat o tom co som vyskusala :)
      dakujem dakujem a este raz dakujeeeem :)))) nadherne to je!

      Odstrániť
  6. Tvoje recenzie zbožňujem. Minimálne 3 výrobky som si kúpila len vďaka nim. A inak ? .... Ja neviem, netreba vymýšľať nič extra. Len to trošku obmieňať aby to nebolo stále o tom istom ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) som rada ze niekomu naozaj pomahaju, urcite tu budu aj nadalej ;)

      Odstrániť
  7. recenzie su fajn, ale ked je ich už príliš tak " nie je už čo čítať"
    podla mna najlepšia bola ta s tym šamponom, ten si proste musim kupit ked budem moct takže za tuto recenziu moooc dakujem :))

    niekedy by sme možno radi len počuli ako sa máš, čo nové, alebo tvoj názor na nejakú tému..
    .."outfit posty" nie su moje oblubene, pretože sa proste neviem pekne obliekať :DD a to som dievča.. alem modu moc nemusim..:D
    DIY je tiež zaujimave, ale asi je s tým veľa práce..

    a mna osobne baví čítať aj príbehy, alebo poviedky ;) len, nie každého ich baví písať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já postuju taky hodně recenzí, ale taky nehty, outfity, sem tam recept na něco dobrého, sem tam DIY, zkrátka aby to nebyla nuda, snad teda :)
    Děkuju za komentář!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ježiši darling, nekonči s recenziami. ved moja kozmeticka taška sa vyprázdni. ja potrebujem nejakeho leadera:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nieee ved nekoncim, neboj nic :) len cakam na lepsie svetlo na fotenie, dnes u nas cely den zamracene a snezilo :/

      Odstrániť