nedeľa, 4. marca 2012

NailPolish TAG - ukáž svoju zbierku

V tomto poste by som vám mala ukázať celú moju zbierku lakov. Zodpovedná je Zuzanka a Lenka, ktoré ma natagovali v svojich postoch. Nedávno som povyhadzovala všetky laky, ktoré už za nič nestáli, boli vyschnuté alebo inak znehodnotené. Nafotila som len svoje, mamine vás trápiť nemusia :D Nikdy som si nejako extra nelakovala nechty a ani sa mi nechce ich zakaždým odlakovať a opäť nalakovať, preto preferujem skôr tie s väčšou výdržou a jemnými odtieňmi, kde nie je vidieť, že sa šúpu.

Pravidlá:
- odpovedz na nasledujúce otázky
- označ ďalšie 3 bloggerky, ktoré posunú článok ďalej a taktiež odpovedia na otázky

Do komentára pod tento príspevok pošli odkaz na tvoj článok, v ktorom si splnila predošlé dva body...

1. Koľko lakov na nechty vlastníš? + foto
Ja osobne mám po preriedení 28, som na seba hrdá :D Tieto sú všetky výhradne moje, ako vidíte najradšej mám nude odtiene, odtiene bledohnedej. Na fotke chýba čierny Manhattan.
celá zbierka
essence
staré s-he, avon, paris memories, fleur de santé,  miss sporty , bez značky
2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Zrejme Essence, pre pomer cena-kvalita a dobrý výber odtieňov. Aj keď niektoré teda nestoja za veľa a už na druhý deň sa začnú šúpať. Pred tým som mala rada S-he, ktoré vidíte na fotke. Boli veľké a v krásnych farbách so super výdržou, odkedy majú nové balenie a odtiene ma vôbec nelákajú :/

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno, napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Najlepší bol jednoznačne Essence nail art special effect! topper - Circus Confetti :) Dostala som ho od Ninny nedávno na narodeniny a veľmi som ho chcela, len u nás sa nedal zohnať, priniesla mi ho z Brna a je geniálny :)

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Essence SOS nail savers repair and care serum + Essence colour & go - Irreplaceable. Ako francúzska manikúra ;)

5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Strááášne veľa efektových lakov, ako Circus Confetti, platničky na pečiatkovanie a trblietky trblietky trblietkyyy. Čo sa farieb týka, tak nude odtiene, pastelové farby a skôr jelly ;)

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Ja som zaťažená na krikľavo ružový :D Takže Essence colour & go - Ultimate Pink :)

No a na záver, pokračovať môžu:

Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

24 komentárov:

  1. Ooooch ty si ma označila :D To aby som si aj ja pretriedila svoje laky, kým ich ukážem svetu :D Mám ďalšiu robotu navyše :D Ináč vidím že si veľká fanúšička essence :D A máš peknú zbierku, ja som na tom asi približne rovnako :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D hej, ved aby si sa nenudila ;) essence mam rada, nestoja vela a maju obrovsky vyber odtienov :)

      Odstrániť
    2. a prečo si si ma vybrala vlastne? tie dve kočky pochopím, ale ja neviem. Moje nechty sú nič moc :D

      Odstrániť
    3. lebo si zlatunka a mam rada tvoj blog :) chcela som vybrat taku zmes, niekoho kto sa tomu venuje, niekoho, kto ma vzdy upravene krasne nechty v postoch a niekoho, kto sa na ne vobec nezameriava a presne preto ma to zaujima! :D

      Odstrániť
  2. pekna zbierocka:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) nie je velmi velka, ale ja viac ani nepotrebujem :D

      Odstrániť
  3. super članok :)
    dakujem za označenie hmmm to aby som začala pracovat na clanku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vybrala som ta, lebo mas vzdy krasne nalakovane a upravene nechty, tak sa tesim ;)

      Odstrániť
  4. Ale, takový článek jsem chtěla dělat už delší dobu, takže děkuju za označení a snad se k tomu dokopu co nejdřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tesim sa nan, urcite mas krasnu zbierku podla postov, ktore som videla ;)

      Odstrániť
    2. Aj ja toto chcem vidieť :)

      Odstrániť
  5. Uff, mala by som sa zlepšiť v nakupovaní lakov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si zakazala momentalne dalsie nakupy :D

      Odstrániť
  6. http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/03/video-nail-polish-tag-ukaz-svoju.html
    tak splnene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krasne, asi najlepsie spracovane zatial! :)

      Odstrániť
  7. efektove su ako 2 v 1 vzdy s nimi mozes spravit v kombinacii s inym lakom nieco nove:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fííha, ty máš poriadne veľkú zbierku lakov :)
    A moc pekný blog :)


    thumbs-up.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow :) Kolko ich mas :)
    www.livefreelifeforever.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ani mňa laky S-he odkedy majú nový obal vôbec nelákajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozno sa na to este dam, ale akosi obchadzam cely stojan :D

      Odstrániť