utorok 28. augusta 2012

Elf Waterproof Eyeliner Pen

Dnes prvá recenzia na fixku od Elf. No čo vám poviem, ja asi nebudem elfica, nie som veľmi spokojná zatiaľ.
 Fixka sa za prvé nanič otvára/zatvára a keď lepšie potiahnete, kľudne sa celá oprskáte a môžete čistiť. Stalo sa mi to už niekoľko krát. Ďalšia nepríjemná vec je rozstrapkaný aplikátor, neviem ako je to možné, že vôbec niekto navrhne zatváranie, ktoré ho takto poškodí. A ak si myslíte, že nevysychá a dá sa ňou kresliť na akýkoľvek podklad, ďalší omyl. Vysychá mi od prvého dňa a to ju skladujem pekne dolu zatváraním.
 Nie som veľmi fanúšik takejto lesklej linky, ale budiš. Keby aspoň bola vodeodolná, ale šplechla som si trochu vody na oči a už som mala machule ako panda :D No proste katastrofa, zahodiť alebo ani nekupovať. Pre tých psychopatickejších z nás, TU je link. Majú ju za necelé 2€ v rôznych farbách, podľa toho akú radi umývate zo všetkého okolo vás :D No a nejaký obrázok, ako to vyzerá, keď si ju horko-ťažko nanesiete na oči.

presná aplikácia
jemný k pokožke
konzistencia
výdrž po aplikácii
výdrž na mieste

18 komentárov:

  1. :D ach jaj, viem si predstavit, ako take veci vedia rozculit... ale tak ja pochvalim aspon farbu, vyzera na oku skvele (snad aj v skutocnosti, nic od elf zatial nevlastnim)! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale za tie nervy to nestoji, mala som essence tekutu a krajsie leskle linky som si vytvorila asi za 10 sekund :D

      Odstrániť
  2. fúúú tak to som rada, že som si od elf ešte nič neobjednala :D
    to sa mi ešte nestalo aby sa po otvorení rozprskla linka, teda takáto v pere či vo fixke, a to už takéto linky používam asi rok a vyskúšala som viacero značiek a tiež sa mi nepáčia také lesklé a celkovo ani na oku nevyzerá až tak dobre, takže som rada, že som teda ešte nič od elf nevyskúšala, pretože toto je asi prvá negatívna recenzia o tej značke, ktorú čítam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niektore vyrobky maju aj lepsie, ale toto je jeden nevydareny produkt :D a ja sa negativnu recenziu nehanbim napisat ;)

      Odstrániť
  3. ja mam par dobrych veci z elfu :) tam si treba vediet vybrat :D ale s tymito fixkovymi linkami nemam dobre skusenosti ani z avonu ani z oriflamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa celkovo nepacia a dalej sa budem s tekutymi licit, az kym nenaberiem odvahu na gelove :D

      Odstrániť
  4. Napriek nespokojnosti, chválim ako pekne si si ju nakreslila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak aspon nakreslit linku si viem, to uz trenujem dlho :D dakujem Zuzka :)

      Odstrániť
  5. Ja neviem mne sa ten ELF nepáči... buĎ je to šmejd z Maďarska abo, z Číny... Lebo mám napísane na púdri eyesliopsface.co.uk nie lips
    ako na iných amerických recenziaách...a ani tie rúže nemajô dobré, hnusne vysušujú, a keď si dám balzam tak mi vidno šupinky na perách... No hrozneee aj tie ich makeupy, rúže, bázy(mastné jak...)... No čo ti poviem je to čína :))))... Ja osobne už "ELF" nikdy viac nechcem vidieť...A keď pozerám tie recenzie ostatných kočiek, ako ich vychvaľujú do neba... achh.. Zbytočne mi to tam s šuplíku stojí :(((...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si idem radsej do drogerie vybrat a vyskusat :) tiez nie som elfica, ale zas niektore vyrobky maju celkom fajn ;)

      Odstrániť
  6. Jaaj ty mas taku nadhernu farbu ociii :) a ta linka ti sekne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Viem presne o čom píšeš. Mala som s ňou rovnaké problémy. Bye bye a do koša ;) Baby, pozývam vás na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ... u mna je zavreta v suflicku a nepustam ju von :D kuknem k tebe ;)

      Odstrániť
  8. divne vyzerá tá fixa, taká nepodarená celkom :P

    OdpovedaťOdstrániť