piatok 21. septembra 2012

Hľadáte ideálny parfém? :)

Tento článok píšem vrámci spolupráce s internetovým obchodom parfums.sk. Spolupráca mi bola ponúknutá ešte pred odchodom na brigádu a keďže sa mi celkom pozdáva, že môžem písať o čom chcem, prinášam vám článok s mojimi obľúbenými vôňami. Takmer všetky uvedené parfémy alebo ich variácie nájdete za veľmi výhodné ceny priamo na ich e-shope.

Ralph Lauren - Romance
Nadčasová kvetinová ženská. Presne vystihuje svoj názov, takto si predstavujem príjemnú vôňu, nie je veľmi ťažká a je vhodná na každú príležitosť a do každého ročného obdobia. Táto vôňa má už zopár rokov a na oficiálnej stránke Ralph Lauren si môžete pozrieť všetky dostupné variácie.

hlava: guava, vodná ľalia, Sun Goddess ruža
srdce: lotosový kvet, biela fialka, v noci kvitnúca ľalia
základ: pačuli, pižmo 

Vera Wang - Princess

Sladučká, veľmi dievčenská, ovocno kvetinová vôňa. Pre niekoho možno až príliš, ale mňa si získala ako obalom a reklamou, tak aj vôňou. Milujem tú kombináciu vanilky a čokolády :) Dokonca aj oficiálna stránka VeraWangPrincess je krásna, môžete si na nej pozrieť kampaň aj s reklamným spotom. Princess tiež nájdete v rôznych prevedeniach.

hlava: guava, vodná ľalia, jablko, mandarínka, marhuľa
srdce: guava, tahitský kvet tiare, divoká tuberóza, horká čokoláda
základ: ružová poleva, jantár, pižmo, vanilka, drevo


Katy Perry - Purr
Nie som fanúšik vôní od celebrít, ale táto sa veľmi podarila. Páči sa mi dokonca aj flakón, keďže je fialový a je v tvare mačky. Vôňa je prevažne kvetinová s jemnou prímesou ovocia, trochu sladká a tropická. Oficiálna stránka Katy Perry Beauty - tiež veľmi pekne spracovaná. Katy má ešte rovnako vyzerajúci parfém Meow v ružovom prevedení, ale Purr sa mi osobne páči viac :)

hlava: broskyňa, jablko, bambus
srdce: jazmín, bulharská ruža, frézia
základ: santalové drevo, vanilková orchidea, pižmo, biely jantár


Guerlain - Aqua Allegoria Jasminora
Od Guerlaina som sa asi ešte nestretla s parfémom, ktorý by mi vyslovene smrdel alebo sa mi nepáčil. Ale tento sa mi zatiaľ najviac páči. Najvýraznejšie sú v ňom jazmín a konvalinka. Táto vôňa sa podľa mňa najviac hodí k jeseni :) Oficiálna stránka Guerlain a prehľad všetkých vôní Aqua Allegoria

hlava: galbanum, bergamot, cyklamén
srdce: jazmín, frézia, konvalinka
základ: pižmo, jantár

Marc Jacobs - Daisy
Slnečná a hravá, veľmi jemná a ľahká, presne taká je Daisy. Pre mňa číslo jedna rovnako ako pre veľké množstvo žien na celom svete. Flakón je veľmi elegantný a nežný. Vôňa je svieža, prevažne kvetinová. Mne osobne pripomína jarné/letné ráno, keď sa nadýchnete a cítite ten úžasný vzduch a trávu a všetko :) Oficiálna stránka Marc Jacobs Daisy - nádherná stránka s kvetinkovým motívom a prehľadom celej kolekcie.


hlava: grapefruit, jahoda, fialka
srdce: kvetinové tóny, gardénia
základ: vanilka, drevo, pižmo

Ktoré sú vaše obľúbené vône? Vyskúšali ste niektorú z hore uvedených? Dávate prednosť kvetinovým, ovocným alebo orientálnym? Teším sa na vaše komentáre :)

19 komentárov:

  1. Purr je podla mna uzasna, tiez som mala strach, ze bude gycova(vsetci si pamatame Gabriela Sabattini) ale som nadsena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj miska, nepoznam ani jednu z tychto voni a co sa tyka mojich oblubenkyn je to urcite lanvin darpege a verasce versense ale je ich viaaac :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zase z tychto neviem ako vonaju, ale najblizsie si ich ocuchnem ak budu mat :)

      Odstrániť
  3. jeeeej, tento článok je super :) vždy si tu chodím čítať, ale komentujem iba keď ma niečo fakt poteší :D a som rada, nejaky idealny parfem potrebujem, a od teba si to rada prečitam :D a ten od Katy by som fakt chcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za krasny komentar! :) velmi ma tesi, ze sa clanok paci a vazne mozem Purr len odporucat ;)

      Odstrániť
  4. podľa zloženia by som si ani s jednou nerozumela :) ale vyzerajú pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozumiem, moja mama tiez nechape ako sa mi mozu taketo vone tak velmi pacit :D a to je super, aspon kazda zena vonia inak ;)

      Odstrániť
  5. jeeezis to od katy perry je jake krasne :D:D inak mam rada take sladsie a mam rada vonavky od celebrit - ja zato nemozem, ze prave tie s ami zapacili, mam rada avril a naomi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ta od katy je sladka :) a tiez sa mi velmi paci obal :D naomi sa aj mne paci a este aj tie od Britney nie su zle ;)

      Odstrániť
  6. Ja pouzivam Daisy, ale verziu Eau So Fresh - nepoznam lepsiu vonu pre mna na leto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim ze Daisy vonaju vsetky uzasne, uz len sponzora aby sme mohli mat vsetky ;)

      Odstrániť
  7. Z vyssie menovanych sa mi najviac paci Daisy :) myslim, ze kazda zena si skor ci neskor najde svoj osudovy parfem a podla tej vone ju spozna cele okolie :) ja vone rada striedam, ale vzdy sa vraciam k svojim oblubenym...

    Tina
    http://www.makeupaddict.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mam vzdy nejaku svoju oblubenu a k nej viac takych testovacich :)

      Odstrániť
  8. Parfémy Guerlain jsou luxusní, taky doporučuju :)

    OdpovedaťOdstrániť