utorok 29. januára 2013

Ázijské e-shopy, alebo čo za tie peniaze dostanete ...

Dlhšie sa mi tu hromadia veci z Romwe a Oasap a ja to tak nerada fotím, hlavne na sebe :D So samospúšťou si veľmi nerozumiem, neviem ako sa mám tváriť a ani postavu nemám ideálnu. Ale, chcem aby ste aj vy videli, čo dostanete za svoje peniaze, keď si objednáte veci z týchto "vychytených" a fashion blogerkami "ospevovaných" e-shopoch. Doslova, za veľa peňazí nie že málo muziky, ale len také pohmkávanie :D Nebojte sa, ja nie som padnutá na hlavu a za tieto veci neplatím, teda okrem markeru na tričká z hypernovy za 1€ :D

Ako prvé máte možnosť vidieť legíny z Romwe. Neviem, či práve túto potlač ešte majú, ale majú ich tam mraky s rôznymi motívmi a z toho istého materiálu. Cena okolo 20$ a viac, v živote by som toľko nedala za normálne legíny - hrubé, z ktorých by mi netrčal zadok. Tieto by som si len takto bez toho aby som si zakryla zadok v živote neobliekla von :D
Oblečené k nim mám tričko z Oasap, presne toto: All-match Pure Color Slim Camisole. Pôvodne som chcela biele, ale prišiel mi od nich mail, že už nemajú a mám si vybrať iné. Okey, aj šedá je dobrá. Tričko prišlo, one size veľkosť sa ukázala ako XS-S. Neverím, že by sa niekto s väčšími prsiami/veľkosťou M a viac cítil v tomto dobre, obtiahnuté a minimálne elastické, za mňa aspoň plus za dĺžku. Cena normálne 18(!)$ a momentálne 13,5$.  A keďže som sa včera nudila a kúpila som si marker na tričká (v hypernove, stál 1€, majú aj červené/modré/zelené), hneď som ho na ňom otestovala a Hello Kitty je na svete :)
Ďalej som ešte pred Vianocami na Oasape objednala túto baseballovú bundičku: Contrast Color Loose Baseball Jacket. Vtedy vyšla 30$, momentálne 22,5$. Dajme tomu, že cena je fajn. U nás som ju videla okolo 20€ a keďže shipping je zadarmo a dajme tomu, že kvalita cca rovnaká, môžete smelo objednať. Ale pozor na veľkosť. Ja som chcela o niečo väčšiu, že budem mať voľnejšiu, ale M mi je tak akurát. Keby mám nejaké prsia ju ani nezapnem :D Čiže by som sa vôbec nebála veľkosti XL ;)
 Asi ako prvú z týchto vecí som si objednala túto košeľu bez rukávov - vzadu dlhšia, vpredu po pás. Normálne nevyzerá až tak priesvitne, ale keď ju oblesknete výsledok je takýto. Stála 20$ už v zľave a neviem či je to za také nič na seba normálna cena :D Vážne mám pocit, že toto by som mohla aj ja doma šiť.
Posledné som objednala tieto Romwe šaty, stále sú v ponuke a sú zľavnené na polovicu - 20$. Okrem rukávov sú podšité a vyzerajú celkom pekne, len si musím nejaký opasok zohnať. Strih je totiž dosť rovný a nepekne deformuje postavu. Prekvapilo ma, že asi prvý krát som nestrávila pol hodinu po otvorení balíčka obstríhaním nitiek, ktoré väčšinou trčia odvšadiaľ. :D Dajme tomu, že sú celkom pekné, ale za pôvodnú cenu si kúpim omnoho krajšie :)
Tak toľko zase moje nákupy a skúsenosti. Buď nemám vkus a nikdy zo mňa nebude fashion blogerína, alebo je chyba niekde inde :D

15 komentárov:

  1. no myslim, ze chyba nie je v tebe:-) Bunda je fajn, vsetko ostatne mi pripada relativne handrove, ako nasi vietnamci na trznici

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved prave, ja osobne by som si ale u nas v cinaku kupila dajme tomu za 20$ tych triciek 5 a mozno aj lepsej kvality, hlavne by som vedela co kupujem :D

      Odstrániť
  2. ty na to nemáš moc šťastie,ale bunda vyzerá skvelo aj košeľa,ja by som si to za vlastné tiež určit nekúpila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono nejde velmi o stastie, ked chces nieco, pocitas s tym ze velkost M je naozaj M a ono je to take mensie S :D alebo ked cakas ze to bude ako na obrazku a hopla, uplne iny strih :D to je skor o tom, ako oblbuju ludi ;)
      aspon takto mozem ukazat ostatnym, ze o nic neprichadzaju :)

      Odstrániť
  3. Bunda je super, a košeľa sa mi tiež páči, ale bez nejakého trička pod, by som sa ju bála obliecť :D
    Ja som si radšej dala ban na nakupovanie oblečenia cez tieto eshopy, po zážitku na colnici s výhrou z Romwe. Už to nikdy nechcem zažiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja som sa bala ked mi ta bunda sla mesiac domov, ze to niekde na colnici drzia a bude doplatok ako svet, ale nastastie nie ... to cloveka aj radost ze nieco vyhral prejde, poznam to ;)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie som týmito eshopmi nejak ohúrená, navyše na ebayi predáva kopa predajcov tie isté veci, akurát za polovičnú alebo ešte nižšiu cenu. Nechcem si robiť reklamu, ale je tu o tom článok: http://avalionia.blogspot.sk/2012/07/nakupy-cez-internet-alebo-kopa.html . Horror, a to riadny

      Odstrániť
  5. no ta kosielka s ami paci najviac zo vsetkeho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. univerzalna velkost a ak ti mam pravdu povedat, hore to ledva zapnem ja :D ja mam z toho taky povit ze pre nich je univerzalna velkost na taku priemernu pidi cinanku (to nema byt akoze rasizmus ani nic, len ze su take male a tu tie velkosti moc nesedia)

      Odstrániť
  6. To už je asi lepší zajít na tržnici, než kupovat v těchto e-shopech. Snad se na mě nikdo zlobit nebude, ale za tyto peníze si představuju větší kvalitu (resp. jsem schopná ji sehnat). :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no presne tak :) a ja som teda ochotna si obliect aj nieco z "trznice", pokial sa mi to paci, vidim co kupujem a dam za to normalnu sumu ;)

      Odstrániť
  7. ja z ázijských e-shopov mám najradšej http://www.aliexpress.com/ ... síce skoro polovica mi došla taká,že nič moc ... ale zase niektoré predčili moje očakávanie a za nič by som to nevymenila :) (kúpila som si dva 60cm príčesky - z kanekalonu za 11e ) a tieto boty jednoducho zbožňujem : http://www.aliexpress.com/snapshot/264578911.html a aj ieto super štetce : http://www.aliexpress.com/item/Stock-Clearance-32Pcs-Print-Logo-Makeup-Brushes-Professional-Cosmetic-Make-Up-Brush-Set-The-Best/854249695.html (len škoda toho pridaného loga- to sa prelepí :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  8. click this over here now x2f76e7e49 Louis Vuitton replica Bags replica bags china free shipping this article e1o46l3v95 replica louis vuitton replica bags hermes her explanation t9k00t5u02 replica bags buy online replica bags online shopping

    OdpovedaťOdstrániť