piatok 11. januára 2013

Rehab is over :)

Prvú vetu tohto príspevku som zmazala snáď 10-krát. Ako začať po takom dlhom čase? Ospravedlnením? Nie, to mi príde také smiešne a vidím to na každom blogu so sľubmi ako "milujem vás a sľubujem, že už vás tu nenechám bez mojich článkov". Ja vám nič nesľubujem ... dokonca si ani nemyslím, že by ste bez mojich článkov o niečo prišli. Samozrejme ma teší, že občas tie moje uprednostníte pred inými :) Ale nebudeme si klamať, čítať je stále čo.
K dôvodu prečo som neprispievala. Najskôr som mala na týždeň odpísaný notebook, potom som sa vrhla na predtermíny, ktoré som všetky úspešne zvládla, nasledovali moje narodeniny, vianočné akcie okolo školy(punč tu, punč tam :D), potom už toho bolo veľa doma a v mojej hlave sa vytvoril nejaký blok a len pri pomyslení na blog ma striasalo. Na to mi umrel psík a momentálne som nejaká emocionálne vyhorená alebo ako to pomenovať. Do toho ešte ostávajúce skúšky a obhajoba projektov, úprimne nechápem ako to niektoré zvládate. 
Možno je to tak lepšie, ako pridávať články nasilu. Momentálne už mám pocit že zase chcem písať(to asi to učenie sa, potrebujem pauzy :D). Tak čoskoro bude nejaký článok, zrejme recenzia. 

A ak sa nudíte, napíšte mi aké predsavzatia ste si dali na tento rok :) Ja nijaké, lebo som mala také super vymyslené až som zabudla čo to bolo :D

7 komentárov:

  1. Tak moje předsevzetí jsou tady http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/2013/01/predsevzeti-aneb-stanov-si-cile-priority.html a jinak se ti vubec nedivím.... že jsi nepřispívala, také na to nekdy nemám náladu.. a práve to je to podle čeho by se každá blogerka měla řídit.. psát s radostí a náladou nikoliv "hej musim něco přidat jinak tam nikdo nepřijde"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee komecne si spat, chybala si :) ja si predsavzatia nedavam ziadne... A co sa tyka psika, 22.2. To bude rok co mi zomrela moja kittynka a dodnes som sa s tym nezmierila :((( tak sa drz!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nestastie nechodi po horach...je mi to luto, ale je fakt lepsie nesilit veci a nechat radsej trocku volnejsi priebeh. ked to preboli, tak sa budeme tesit z dasich prispevkov ;) drz sa Misi, nech tie zvysne skusky a obhajoba dopadnu co najlepsie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si chcem najst mileho a normalneho chlapa:-) ale ak mrknes ku mne na blog, je to mission impossible. a ked nemas chut, tak nepis, to pride samo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, tak to mě moc mrzí, že ti umřel pejsek. A že toho máš hodně, tak tě můžu ujistit, že nejsi jediná, já také :/. Ale snad to bude už brzo lepší. A moje předsevzetí? Bylo jediné a to milovat svého přítele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Misi, dnes som mala deja-vu ked som citala toto http://mllesunshine.blogspot.sk/2013/01/volno-alebo-sa-to-vsetko-zacne-az-teraz.html

    mas velkeho fanusika :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi pride mierne trapne upravit niekoho clanok, aby som vobec mala co napisat :D ach boze, dakujem ti za upozornenie, aspon som sa pobavila :) smutne ze niekto nedokaze ani vlastne myslienky napisat ...

      Odstrániť