štvrtok 21. marca 2013

Max Factor Face Finity

 Dnešná recenzia je predposledná z balíčka od MaxFactor. Zostáva nám už len lak na nechty Glossfinity, na ktorý si už pestujem nechty :D
Make-up Face Finity All Day Flawless sa ku mne dostal v odtieni Golden. To zrovna nie je nič pre mňa, keďže tento odtieň je 2. natmavší, ale  drogérii som si mala možnosť obzrieť všetkých 5 odtieňov a zdá sa mi, že výber je celkom dostatočný. Ja mám síce doma tester s obsahom 15ml, ale v plnom balení dostanete sklenú nádobku(skôr ako flakónik) s pumpičkou o obsahu 30ml :) Cenovo okolo 16€.
 Patrí medzi dlhotrvácne make-upy a ako si môžete všimnúť už na obale nápis 3 v 1, spája sa v ňom podkladová báza, make-up a trvácny korektor. Ja som aplikovala make-up na neupravenú tvár (iba denný krém). Dobre sa rozotiera, nezanecháva fľaky a mapy a zdá sa mi akoby sa odtieň mierne po nanesení prispôsobil farbe pokožky. Konzistencii nedávam 5 hviezdičiek, keby bola ešte o niečo lepšia, nemusela by som toľko dbať na správne rozotretie.
 Na pokožke pôsobí matne, na suchej pokožke sa môžu tvoriť šupinky. Myslím, že naozaj už nie je potrebné nanášať bázu alebo korektor, obstojne zastúpi aj ich funkcie a naozaj vydrží dlho. Na pokožke ho necítiť, je veľmi ľahký. Neotiera sa a nie je potrebné ani použiť púder. Počas dňa nie je potrebné ho upravovať, vytvorí akoby jemný film a pokožka ostáva matná vďaka olej absorbujúcim zložkám. Spomenula by som ešte ochranný faktor SPF20.
V závere teda tento make-up vychádza ako výborne krycí a dlhotrvácny pomocník s matujúcim efektom :) Ak teda potrebujete niečo takéto - odporúčam. Ja zostanem pri mojich jemne tónovacích kúskoch.

konzistencia
krytie
výdrž
balenie
nanášanie

6 komentárov:

  1. Vyzerá dobre, mohol by mi sedieť. Vďaka za tip, pôjdem omrknúť do drogérky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no Zuzi, minimalne si skoc pozriet vzorky, ak nebudu zoxidovane teda :D naozaj mi pride ako dobre riesenie pre zmiesanu plet :)

      Odstrániť
  2. Bol vynikajuci uz davno som ho minula ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tebe ta farba sadla? ked ja som bledula a vyzeram straaasne s nim, maximalne ako korektor a na kruhy pod ocami pre mna :/ ale fakt je super sam o sebe nehladiac na farbu :)

      Odstrániť
  3. tiež mám niekde doma vzorku, ale kde :) to je to, že aj keď sa pribalia napr. nejake vzorky do časopisov, tak vždy je to odtieň, ktorý nevyužijem ... ale som rada, že tento ako sľubuje svoju mulitfunkčnosť, tak ju aj spĺňa ... pekné napísana recenzia
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten vypadá zajímavě :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť