štvrtok 28. marca 2013

Rimmel Apocalips - lak na pery :)

Tak aj ku mne už asi ako k poslednej dorazila obáločka z Prahy :) Najskôr som síce rozmýšľala čo to je, potom som si spomenula, že som súhlasila s testovaním výrobkov pre Rimmel. Dlhšie som čítala recenzie od agentiek - dievčat, ktoré testovali a priamo na stránke rimmelu zverejňovali svoje blogy. A teraz si ich bude môcť čítať už aj u blogeriek, teda aj u mňa :)
reklama s Kate Moss

Najskôr vám prezradím niečo z priloženej tlačovej správy, trošku pospoilerujeme :) Rimmel prichádza na trh s úplnou novinkou, ktorá by mala byť lepšia ako rúž a aj lesk na pery. Pripravte sa na ich spojenie, z ktorého vznikol lak na pery APOCALIPS. Vašim perám dodá krásnu sýtu farbu rúžu a hladkosť a lesk ako lesk na pery :) Výhodou je, že vaše pery budú žiariť intenzívnymi farbami bez toho, aby boli vysušené alebo sa lepili. Dostupný bude v 8 odtieňoch a cena príjemných 4,99€ :)
Teraz prejdime k mojej recenzii. Obal sa mi veru veeeľmi páči - čierna v kombinácii so striebornou, spodná časť balenia je priesvitná a úplne presne tak môžete vidieť, akú farbu kupujete. Takto bude vyzerať aj na perách :) Uzáver je nápaditý - vyzerá ako opracovaný (drahý?) kameň. 
Aplikátor som najskôr obzerala nedôverčivo, ale nakoniec musím povedať že sa s ním pracuje perfektne. Naberie presné množstvo laku iba na spodnú časť, ktorá je pekne tvarovaná a ľahko si tak nalakujete krásne pery :) Farba je skôr perleťová, dá sa navrstviť do sýtejšieho odtieňa, ale mne skôr sedí takto. Je to odtieň 701 Stargazer.
Výdrž u mňa testovaná len doma, okolo tých 2 hodín maximálne. Je možné, že iné odtiene stainujú a držia lepšie, prípadne ich stačí doplniť. Tento je ale trblietavý a jemnejší, preto je výdrž skôr ako lepší lesk. Vôňa je úprimne taká nič moc (mama reagovala: "to je burgyňa" :D), skôr sa mi nepáči ako áno, ale o tú tu nejde ;)
Mňa osobne lak na pery milo prekvapil a veľké plus má u mňa za to, že nevysušuje pery a naozaj nelepí :) Myslím, že si jeden v nejakej sviežej farbe zoženiem aj na leto! :)

20 komentárov:

  1. Přiznám se, že po této barvičce by mě jen tak sáhnout nenapadlo, ale na rtech vypadá skvěle! zkusím se po lesku podívat ;) díky za typ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si lesky ani nekupujem uz, mam ich okolo 15 a myslim ze to mi staci na teraz :D

      Odstrániť
  2. já na nijak zvlášť výrazné odstíny nejsem, ale tenhle, to je přesně moje parketa! asi si pro něj půjdu, vypadá opravdu krásně:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiez nejako nemam odvahu chodit po vonku s neonom na ustach, strasne sa citim zvlastne ked na mna vsetci pozeraju a stale sa bojim, ci nemam rozmazane usta :D to tak vecer na party, cez den radsej jemne :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. no veru celkom som spokojna, tento vynosim :) oooch ale tie gosh fixky u teba, len kde by som na to sponzora zohnala :D

      Odstrániť
  4. Tiez mam leskov pozehnane a aj ked ma tato novinka od Rimmelu celkom zaujala, povedala som si, ze radsej odolam :) ale na puse vyzera pekne

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ooo, vypadá to moc hezky, nikdy by mě nenapadlo po takové barvě sáhnout, ale vypadá to super!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, a ty si vlastne z akého mesta? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, mohla by si sa pozrieť na blog mojej kamošky? Dala tam aj úryvok z knihy, ktorú píše. http://wiasblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kdy budou další články, mám tvůj blog moc ráda, protože máš inteligentní názory a teď se to nějak zastavilo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Miška mohla by som ti niekde na mail napísať??... Ďakujem Miška.

    OdpovedaťOdstrániť