štvrtok 8. augusta 2013

Max Factor Wild Shadow Pots - 35 Auburn Envy

Mám tu pre vás jednu recenziu, do ktorej sa mi v tomto počasí veľmi nechcelo. Ak sa za celý mesiac namaľujem 5x, tak je to veľa. A tak som spravila kompromis, tiene som testovala bez akéhokoľvek podkladu, či iného líčidla.
Wild Shadow Pots sú očné tiene z novej kolekcie Wild Collection. Kolekcia je zameraná na vyzývavé a výrazné ženy, farby sú teda sýte a divoké a jednoducho pomocou pár ťahov vytvoríte dramatický efekt. Ku mne sa dostal práve jemnejší z odtieňov - 35 Auburn Envy. Cena tieňov sa pohybuje až po 8€, ale veľmi jednoducho nájdete ceny nižšie aj o viac ako euro.
Tiene obsahujú veľký podiel farebných pigmentov, sú sýte a dajú sa dobre tieňovať ale aj vrstviť. Pre ešte sýtejšie odtiene môžete zvoliť aplikáciu vlhkým aplikátorom. Malé trblietky, ktoré sa v tieňoch nachádzajú krásne rozžiaria oči. Farebne sú odtiene veľmi dobre kombinovateľné aj medzi sebou, ľahko ich však skombinujete aj s tými, ktoré máte doma ;) Výdrž je veľmi dobrá, tiene neopadávajú a nezhlukujú sa.
 Na poslednom obrázku si môžete pozrieť jednoduchú kombináciu s iným odtieňom. 

A ak by ste sa chceli nechať inšpirovať, pozrite si tieto dve krátke videá s návodom, ako vyčariť zaujímavé líčenie :)

7 komentárov:

  1. vypadají fajn, takový řekněme obyčejný odstín, ale právě že těch opravdu kvalitních je málo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mhm, jeden z takych jednoduchych odtienov, ale prave tie pouzivam ja najviac :)

      Odstrániť
  2. Su sice krasne no podla mna v tejto kolekcii ked uz sa vola wild mohlo byt viac divokych odteinov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa zda vacsina z tych odtienov dostatocne syta a vyrazna, myslim ze tieto svetlejsie tam boli kvoli kombinovaniu prave s tymi sytejsimi ... ale aj tak musim povedat, ze sa mi paci ako sa daju vrstvit od jemnuckeho az po vyrazny odtien a velmi ma potesilo ze nie su sypke, lebo vacsinou mam viac natrusene vsade okolo seba a po celej tvari, ako na oku :D

      Odstrániť