piatok 21. februára 2014

Max Factor Excess Intensity Longwear Eyeliner

Viac ako 2 týždne mám doma ceruzku na oči Excess Eyeliner, pravidelne ju nosím a vytešujem sa z nej, čo Vám určite napovie dopredu o jej kvalite :)
 Jednoduchý plastový obal, po otvorení uzáveru zistíte, že ceruzka sa nestrúha. To mňa osobne veľmi teší, pretože tupou ceruzkou sa namaľovať neviem a pri ostrení pravidelne vyhodím veľkú časť samotnej "náplne". Navyše vyslovene neznášam ceruzky, ktoré sú určené na strúhanie a nie sú v dreve. Pri ostrení prichádzam o nervy :D Ale naspäť k spomínanej ceruzke, všetko je ako má byť. Teda pokiaľ ste dopredu upozornené na to, že ceruzka sa nedá zasúvať nazad, preto si vždy vysuňte len takú časť, aby ste si ju nepoškodili pri zatváraní a zmestila sa Vám doň ;) 
 Tuha je tenučká, ľahko sa nanáša, pri aplikácii je veľmi mäkká a krásne sýta s veľkým množstvom pigmentu a lesku. Veľmi ma prekvapila výdrž, pretože takto, ako vidíte nanesenú farbu na ruke vydrží neskutočne dlho, nedá sa zotrieť šúchaním. Musíte ju jednoducho zmyť, výdrž teda radím jednoznačne do celodennej. Po zaschnutí teda dostávame výbornú výdrž, neotláča sa a nerozlieva do pokožky. Hmotnosť je 179mg, dostupn je v 5 odtieňoch: Excessive Charcoal, Excessive Brown, Excessive Aqua, Excessive Silver a nakoniec Excessive Gold, ktorú mám ja.
Ceruzka rozhodne patrí medzi najlepšie, ktoré mám vo svojej zbierke a tá je už teda poriadne veľká. V najbližšej dobe sa chystám ešte experimentovať s jej rozmazaním po aplikácii pre dosiahnutie dymového efektu :) Môžem len odporúčať, cena sa pohybuje okolo 10 - 12€, podľa predajne.

4 komentáre: