štvrtok 15. mája 2014

AVON Ideal Flawless CC + nový balíček

Najskôr sa musím ospravedlniť, mala som posledné dni veľa práce s dokončením, viazaním a odovzdávaním diplomovej práce, navyše som mala včera pohovor do práce, tak snáď budem mať teraz voľnejšie. Najskôr si dobehnem posledný rest z predchádzajúceho balíčka, a tým je CC krém od Avonu :)
CC krém Ideal Flawless bol mojou prvou skúsenosťou s CC krémami ako takými. Ako všetci, aj ja som si vyskúšala nespočetné množstvo BB krémov, keď prišla ich prvá vlna a vôbec ničím ma neočarili. Prevažne boli dostupné v dvoch odtieňoch, ktoré mi nesadli, mali nepríjemnú textúru, ktorá často vytvárala na tvári nepekné mapy a nejeden z krémov nepríjemne zapáchal. Keď sa mi teda dostala do rúk táto novinka, pozerala som na ne skepticky. 
Krémy sú dostupné v piatich odtieňoch, pričom sú dostupné veľmi jemné odtiene Ivory, Shell a Nude. O niečo tmavšie sú odtiene Natural Beige a Medium Beige. Jedno balenie krému má klasických 30ml a v súčasnosti ho v katalógu kúpite za cenu 4,90€. V plnej sume stojí krém 7,50€. Balenie je klasická tuba ladená v čiernej farbe, ktorá je kombinovaná s bielou, striebornou a ružovou. 
Na testovanie som obdržala odtiene Nude a Natural Beige, ktoré síce vyzerajú odlišne, ale v konečnom dôsledku po aplikácii zanechávajú podľa mňa rovnaký efekt. Krémy CC by mali byť niečo viac, ako BB. Tak sa na to pozrime, krém sľubuje okamžité prekrytie nedostatkov a farebných nedokonalostí. Tak toto vám môžem rovno vyvrátiť, pravda to nie je. Pokiaľ vás trápi výrazné akné, pigmentové škvrny a podobné výrazné problémy, CC krém vám takmer vôbec nepomôže. Jeho krytie je takmer nulové, farbu síce zjednocuje, pôsobí ľahko a hydratuje pleť, nečakajte žiadne však žiadne zázraky v podobe dokonalého krytia. Ako si môžete všimnúť na fotkách, neprekryje ani znamienka. Vlastne by som asi krém neodporúčala ani ľuďom, ktorý majú problém s mastnou pokožkou. 
CC krém je ideálnou voľbou pre ženy, ktoré potrebujú svojej pleti dodať hydratáciu, zdravý odtieň a nechcú si na tvár zbytočne nanášať vrstvy make-upu. Po jednoduchom nanesení, ktoré sa nijako nelíši od aplikácie denného krému by ste mali byť pripravené vyraziť kamkoľvek. Krém poskytuje ochranu pred slnečným žiarením vďaka OF20. Nezalieza do pórov ani vrások, čo je podľa mňa veľké plus, netvorí mapy a príjemne vonia.





Najbližšie sa môžete tešiť na recenzie z nového balíčka, ktorý mám doma už dlhšie a už mám nafotené aj nejaké materiály :) Čakajú vás recenzie na farebné riasenky SuperSHOCK Brights, ceruzky Glimmerstick Brights v rovnakých farbách a laky na nechty s gélovým efektom GEL Finish :)

8 komentárov:

  1. No tak táto recenzia sa mi veľmi páči :) Ja som sa snažila dať všelijakým BB krémom už veľakrát šancu, ale CC som ešte nevyskúšala a asi ani nevyskúšam :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejako som im neprisla na chut, bud si dam jemny make-up, alebo si nedam nic ... mne ten BB alebo CC ako nieco medzi vobec nechyba :D

      Odstrániť
  2. Ja som este cc nemala :) a ty mas plet peknu aj bez nalicenia !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní.Budem rada,keby si si pozrela ten môj.Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, samozrejme sa zastavim! :) sice neskoro, ale lepsie ako nikdy ;)

      Odstrániť