pondelok 29. septembra 2014

AVON Big & Daring Volume Mascara

Ahojte dievčence, momentálne som bola dlhšie zaneprázdnená, ale keďže som sa už úspešne vrátila zo služobky v Berlíne, môžem sa vrhnúť do blogerských povinností. Dnes som si preto pre vás prichystala recenziu na riasenku AVON Big & Daring.
Jedná sa o novinku z poslednej kampane, ktorú zoženiete v akcii za 3,90€ z pôvodnej ceny 8,90€. Dostupná je v dvoch odtieňoch  - Black a Brown Black. Objem riasenky je 10ml
Prekvapilo ma, že táto riasenka je dodávaná v krabičke, ktorej farby mne osobne veľmi sadli, na rozdiel od typických plastových Avon obalov. Kombinácia ružovej a čiernej, krabička veľká a evokuje objem. Po otvorení vytiahnete riasenku v obale povedala by som už typickom pre objemové riasenky. Obal v elegantnej čiernej je doplnení ligotavým strieborným a ružovým detailom.
 Riasenka má zakrivenú kefku, ale len veľmi jemne. Plus je veľkosť kefky, nie je veľmi veľká ani dlhá, takže sa ňou veľmi ľahko dostanete na všetky miesta a nanesiete ju až ku kútikom.
Moje riasy sú bez maskary veľmi jemné a nevýrazné, preto väčšinou sama siaham po objemových riasenkách a na túto som bola veľmi zvedavá. Sľubuje 6-násobné zväčšenie objemu, dokonalé oddelenie rias bez zliepania a opadávania. Riasenka by mala navyše byť vodeodolná a vhodná pre ženy s citlivými očami a šošovkami.

Po nanesení jednej vrstvy vidieť výrazný rozdiel v objeme ale aj dĺžke, riasenka je sýto čierna, má príjemnú krémovú textúru a dobre sa nanáša. Zdá sa mi však, že kefka naberá na končeku príliš veľa riasenky a aj po otretí sa mi občas riasy mierne zlepia. Nosievam len jednu vrstvu, pretože mi stačí a je dostatočne výrazná.
Vydrží celý deň a neopadáva, neotláča sa a nedráždi oči. V porovnaní s poslednou skúšanou riasenkou AeroVolume sa mi táto zdá o stupeň lepšia. Za takúto nízku cenu jedna z lepších riaseniek.

4 komentáre:

  1. Hmm I haven't seen this in the Brochure, is this available for all countries? Thanks for the review anyway..
    love Mitch
    rejuvenating spa products

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne ju používam aj ja, krásne predĺži, zhustí ale hlavne natočí riasy! Ešte však vždy prečešem jednou vrstvou Super Shock maskarou. A zo začiatku bola dosť taká že zlepovala, ale myslím, že keď trošku zaschla alebo teda zhustla tak sa s ňou už lepšie pracuje :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám teď nejraději Maybelline :)

    OdpovedaťOdstrániť