utorok 31. januára 2012

Alverde Concealer

Nedávno som si kúpila v DM concealer Alverde. Ide vlastne o tekutý korektor. V ponuke sú 2 farebné odtiene, tento ako vidíte je svetlejší 01 Naturelle. Odtieň je totožný s tým na fotke, ja mám veľmi svetlú pokožku a vyhovuje mi. Penový aplikátor vidíte tiež na fotke, v podstate mi vyhovuje, aj tak je potrebné použiť prsty ;) Konzistencia sa mi páči, nie je príliš tekutý skôr by som povedala že dosť tuhý, kam ho dám, tam aj ostane. Vôňa - no to som ešte stále na pochybách, či sa mi páči, skôr nie :D Je taká sladkastá, presne takto si predstavujem vôňu prírodnej kozmetiky. Výdrž tiež hodnotím kladne, v podstate môžem povedať, že celý deň kryje ako má.
 Balenie obsahuje 7ml, typické priehľadné so zeleným uzáverom, ako pri leskoch na pery. Teraz rozmýšľam o cene, ale myslím, že to bolo okolo 3€. Na obale nehľadajte žiadny priateľsky sa tváriaci text, informácie sú celé po nemecky :D V podstate informuje len o tom, že ide o tekuté krytie s minerálnymi pigmentmi. Výrobok je bez umelých konzervačných látok. Je prírodný, ako v podstate všetko od Alverde a lekárom overené a schválené je jeho používanie s kontaktnými šošovkami.

Tu máte možnosť vidieť zhruba jeho krytie. Nemala som na sebe absolútne nič, keď použijete aj make-up je to výrazne lepšie. Akurát keď tak nad tým premýšľam, mohla som zvoliť niečo iné, ako môj opar, pretože ten je nezakryteľný tak či tak :D Najlepšie kryje keď ho najskôr nanesiete, necháte trochu zaschnúť(netreba čakať príliš dlho) a následne rozotriete okraje dostratena :) Ja osobne ho používam aj na kruhy pod očami. Pár bodiek pod každé oko, jemne vklepem a je to ;)
nanášanie
konzistencia
príjemná vôňa
krytie
výdrž

Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

12 komentárov:

  1. Super :)) Vždy som sa bála tejto značky ale vidím, že bezdôvodne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napodobne :D moj prvy vyrobok tejto znacky a som spokojna :)

      Odstrániť
  2. ja zatial tuto znacku obchadzam...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som robila aj ja, ale som rada ze som jej dala sancu ;)

      Odstrániť
  3. ja som tiez velmi dlho zapasila s oparmi och ale uz je to za mnou ujo imunolog mi dal skvele lieky :) no a ja som to prekrývala z lekárne aknecolor sa to myslím volalo ?! velmi hustá pasta a este aj liečila ... ale kolegyna používa alverde a je tiez spokojná :) pekná recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som opar nemala uz dlho, ale posledne 2 skusky co som mala hned po sebe som riesila tak, ze som nespala vobec, takze sa to prejavilo :D o aknecolor som uz aj ja citala, ale vyhovuje mi aj toto alverde, tiez je dost huste :) dakujem Klepi :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. aj je, co som velmi rada, lebo nemam rada vyrazny make-up a ani taky nepouzivam, takze som spokojna :)

      Odstrániť
  5. Tvoj osobný strážca :D4. februára 2012 o 13:46

    Nikdy som o tejto značke nič nepočula :) Ale vyzerá to dobre, asi aj ja vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hop over to this web-site click this site click for more info important link visit the website replica wallets

    OdpovedaťOdstrániť
  7. find e3d76w5m31 Ysl replica handbags replica bags near me their website l6p26b3c22 replica designer bags wholesale replica bags los angeles replica goyard bags replica hermes l5r08c5m05 replica bags india

    OdpovedaťOdstrániť