utorok, 31. januára 2012

Alverde Concealer

Nedávno som si kúpila v DM concealer Alverde. Ide vlastne o tekutý korektor. V ponuke sú 2 farebné odtiene, tento ako vidíte je svetlejší 01 Naturelle. Odtieň je totožný s tým na fotke, ja mám veľmi svetlú pokožku a vyhovuje mi. Penový aplikátor vidíte tiež na fotke, v podstate mi vyhovuje, aj tak je potrebné použiť prsty ;) Konzistencia sa mi páči, nie je príliš tekutý skôr by som povedala že dosť tuhý, kam ho dám, tam aj ostane. Vôňa - no to som ešte stále na pochybách, či sa mi páči, skôr nie :D Je taká sladkastá, presne takto si predstavujem vôňu prírodnej kozmetiky. Výdrž tiež hodnotím kladne, v podstate môžem povedať, že celý deň kryje ako má.
 Balenie obsahuje 7ml, typické priehľadné so zeleným uzáverom, ako pri leskoch na pery. Teraz rozmýšľam o cene, ale myslím, že to bolo okolo 3€. Na obale nehľadajte žiadny priateľsky sa tváriaci text, informácie sú celé po nemecky :D V podstate informuje len o tom, že ide o tekuté krytie s minerálnymi pigmentmi. Výrobok je bez umelých konzervačných látok. Je prírodný, ako v podstate všetko od Alverde a lekárom overené a schválené je jeho používanie s kontaktnými šošovkami.

Tu máte možnosť vidieť zhruba jeho krytie. Nemala som na sebe absolútne nič, keď použijete aj make-up je to výrazne lepšie. Akurát keď tak nad tým premýšľam, mohla som zvoliť niečo iné, ako môj opar, pretože ten je nezakryteľný tak či tak :D Najlepšie kryje keď ho najskôr nanesiete, necháte trochu zaschnúť(netreba čakať príliš dlho) a následne rozotriete okraje dostratena :) Ja osobne ho používam aj na kruhy pod očami. Pár bodiek pod každé oko, jemne vklepem a je to ;)
nanášanie
konzistencia
príjemná vôňa
krytie
výdrž

Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)

10 komentárov:

  1. Super :)) Vždy som sa bála tejto značky ale vidím, že bezdôvodne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. napodobne :D moj prvy vyrobok tejto znacky a som spokojna :)

      Odstrániť
  2. ja zatial tuto znacku obchadzam...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som robila aj ja, ale som rada ze som jej dala sancu ;)

      Odstrániť
  3. ja som tiez velmi dlho zapasila s oparmi och ale uz je to za mnou ujo imunolog mi dal skvele lieky :) no a ja som to prekrývala z lekárne aknecolor sa to myslím volalo ?! velmi hustá pasta a este aj liečila ... ale kolegyna používa alverde a je tiez spokojná :) pekná recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som opar nemala uz dlho, ale posledne 2 skusky co som mala hned po sebe som riesila tak, ze som nespala vobec, takze sa to prejavilo :D o aknecolor som uz aj ja citala, ale vyhovuje mi aj toto alverde, tiez je dost huste :) dakujem Klepi :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. aj je, co som velmi rada, lebo nemam rada vyrazny make-up a ani taky nepouzivam, takze som spokojna :)

      Odstrániť
  5. Tvoj osobný strážca :D4. februára 2012, 13:46

    Nikdy som o tejto značke nič nepočula :) Ale vyzerá to dobre, asi aj ja vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť