nedeľa 29. januára 2012

Who´s that chick? :D

Konečne mám výbornú náladu a som neskutočne šťastná :) Všetko je tak, ako má byť(aspoň teraz). Od zajtra sa poctivo začínam učiť na najťažšiu skúšku, ktorá ma čaká 6.2. V stredu aj v piatok som spravila skúšky, dokonca nad očakávanie :) Síce som obetovala spánok a vďaka tomu mám na tvári momentálne miniatúrny opar (môj imunitný systém, ktorý už aj tak je dosť oslabený, zle zvláda stresy), ale stálo to za to :) Včera som len tak z nudy chcela odfotiť novú profilovú fotku na FB, čo som aj spravila, ale Ninny ma presvedčila, aby som si radšej spravila nejakú usmiatu, takže som ju poslúchla a výsledok môžete vidieť dole. Nie je nad moje falošné úsmevy :D Odteraz budem mať už viac času, takže cez týždeň by som chcela pridať nejakú recenziu. 
btw. ďakujem vám za podporu v posledných dňoch a 75 followerov ;)

Klik pre zväčšenie :)
Toto je "vyvolená" :D
Prosím, pod každým článkom je tlačítko Pači sa mi to. Kliknite naň a pomôžte mi zviditeľniť blog. Nič vás to nestojí a nikto to neuvidí ;)  

19 komentárov:

  1. ninny je pán :) a som šťastná, že si šťastná :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ppc fotky:-D sympaticka

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow aka zena wamp!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna! Aj keď ja by som vybrala tú prvú... Vyzeráš na nej ako Phoebe Tonkin! Úplne! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne! :) naozaj sa na nu podobam? som si ani nevsimla ;)

      Odstrániť