pondelok 20. augusta 2012

Barry M - Práškové očné tiene

Dnes vám konečne prinášam druhú z recenzií vrámci spolupráce s Barry M. Bude to sľubovaná recenzia na práškové očné tiene.
 Testovala som odtiene 88 svetlá brusnicová a 72 smaragdová. Farby sú identické s tými na prvej fotografii. Spodné fotografie sú oblesknuté, aby ste videli akú majú konzistenciu. Všetky farby nájdete TU. Cena tieňov je rovných 6.00€. Je to síce viac, ako sme zvyknutí pri bežných drogériových tieňoch, ale musím povedať že prášku je dosť veľa a zároveň pri aplikácii miniete minimum, pretože tiene sú veľmi dobre pigmentované.
Čo sa týka nanášania, čím viac ich rozotierate, tým menej pigmentu vám ostane. Preto odporúčam aplikátorom, alebo v mojom prípade štetcom len jemne prášok prikladať na viečko, pre čo najlepšiu pigmentáciu. Dole vidíte fotky samotných tieňov krátko po nanesení, s riasenkou a na záver aj s linkou. Nepoužila som podkladovú bázu ani žiadny iný tieň. Každý odtieň je na inej strane, preto sú jedny fotky bledšie a jedny farebnejšie (aka fotíme, keď je zamračené :D).
 Ešte vám prezradím ako sú na tom s výdržou. Krásne sýte tiene si vychutnáte približne 2-3hodiny, potom začínajú postupne blednúť až nakoniec máte na očiach len shimer s jemným nádychom farby. Podkladová báza určite výdrž zlepší. Tiene mi nevliezajú do záhybov, síce niekde som čítala, že s tým bol problém. A čo sa týka aplikácie, samozrejme, že sa roztrúsia kade-tade, ale čo čakáte, keď si kupujete práškové tiene?
 Ja som mala smaragdové tiene aj na fotení v nesmiernom teple a celkom dobre obstáli na to, že mi doslova tiekol make-up po tvári :D Takže v akcii si ich môžete pozrieť v článku s druhým fotením ;)

nanášanie
pocit na pokožke
pigmentácia
dlhodobá výdrž
výdrž na mieste nanesenia

18 komentárov:

  1. Naprostá krása ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. samragdová sa celkom mení :D zaujímavé :) pripadá mi ako tá čo som dostala ja ... zlato zelená ... ale skvelá recenzia ... ja sa neviem dostať stále k recenzii rúžov :D ... snáď to spravím dnes

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som ze si to uz zvladla ;) sem-tam som si na poli odskocila na moj ultra rychly mobilny net :D:D:D

      Odstrániť
  3. ta fialova - ruzova, ci kieho oneho farba to je je fakt krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som bola prekvapena ze s mojou farbou oci sa mi celkom paci :D

      Odstrániť
  4. Pekne su oba ale podla mna ti viac seknu smaragdove :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. rozkošné farby :) mne sa na tvojich očiach páči aj tá..ružovofialová? zelené oči majú šťastie, že s takouto farbou nevyzerajú uplakane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) tiez som bola prekvapena ako to dobre vyzera :)

      Odstrániť
  6. pekna recenzia :) krásne farbičky :) ale viac sa mi pači ta samragdova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie farby sú prekrásne a veľmi ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vieš o tom že máš úžasné oči ?? :) :D To len tak mimochodom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkná recenze :) už dlouho u těch pigmentech uvažuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezké, já se sypkejch stínů vždy bála a doteď jsem žádný nevyzkoušela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. dakujem za vsetky krasne komentare a tiene odporucam, s bazou sa da naozaj krasne licenie vytvorit! :)

    OdpovedaťOdstrániť