štvrtok 16. augusta 2012

Maybelline Dream Nude Airfoam

S touto recenziou na Maybelline Dream Nude Airfoam som schválne čakala dlhšie, pretože svojho času ňou boli zaplavené všetky blogy.
Pôvodne bola cena okolo 10€, momentálne zakúpite vo väčšine e-shopov a obchodov za cca 7€. Keďže make-up je vlastne pena, samozrejme sa nachádza v nádobke pod tlakom ako sprej. Zatváranie drží pevne, často ho mám hodený v kabelke a ešte nikdy sa mi neotvoril. Obsah 50ml a na zadnej strane nájdete aj presné pokyny pre nanášanie.
 Pamätám sa, že hneď po tom, ako sa make-up objavil v predajniach sa robilo strašné haló ohľadne nie celkom šťastnej voľby odtieňov. Pravda pravdúca, keďže ja ako dobre poučená a blogmi ostrieľaná nakupujúca som už niečo mala prečítané, som rovno vybrala odtieň 030 Sand. Odtieň, ktorý by ma inak ani vo sne nenapadlo zobrať, ale po všetkých recenziách, kde nešťastné slečny plakali nad odtieňmi 010 Ivory a 021 Nude som si vzala presne tento. A dobre som spravila :) Odtieň je zo všetkých najsvetlejší a nemá sklon oranžovieť.

 Čo sa týka konzistencie, nemôžem sa sťažovať. Jeden z mála make-upov, ktoré ja osobne využívam v zime aj v lete. Je veľmi ľahký, celkom pekne kryje, ale nie úplne. Skôr zjednocuje odtieň pokožky a tým vytvára efekt výborného krytia, je výborný na tónovanie. Jemne zmatňuje, ja mám skôr normálnu pokožku a zdá sa mi, že vyzerá po nanesení sviežo, ale neleskne sa. Ďalšie plus je, že po nanesení ho absolútne necítite, je veľmi jemný. Trošku sa na začiatku popasujete s pumpičkou, ale keď prídete na to ako a kde stlačiť, dostanete z neho presne toľko, koľko potrebujete ;) A je síce trochu náchylný voči otieraniu a teda menej vydrží, ale nie je to nič, čo by nezachránil dobrý púder (pre mňa Affinitone tiež od Maybelline). A ako bonus spomeniem SPF 16 :)
 Na záver teda len toľko, že pre mňa je to podarenejšia verzia ako Affinitone a môžem odporučiť ;)
(na fotkách nemám na sebe nič okrem recenzovaného výrobku)

konzistencia
krytie
výdrž
balenie
nanášanie

9 komentárov:

  1. uplne suhlasim s celou recenziou :o) super a ten odtien fakt je naj co osm mala moznost vyskusat vsetky na ruku aspon :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tusim som aj ja mala tento odtien, no momentalne som rada, ze sa stratil z mojho dohladu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem za tip, momentálne hľadám nový make-up, tak vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to vela stastia, ja som este make-up, ktory by mi 100% vyhovoval nenasla :D

      Odstrániť
  4. get redirected here buy replica bags you could try this out Ysl replica Learn More replica louis vuitton

    OdpovedaťOdstrániť